μια γροθιά ...


Αν και είμαι ένας από αυτούς που περίμενε πως και πως το πιο πολυσυζητημένο SMS της χρονιάς, μου άρεσε πολύ ο Ιβάν σήμερα. Μέγας Στρατηγός (όπως εμείς τον βαφτίσαμε) με αρχοντική παρουσία όχι μόνο απέναντι στους ποδοσφαιριστές του αλλά ακόμα και απέναντι στις χιλιάδες οπαδούς μας που σπεύδουν να εκφράζουν την αρνητική εκτίμηση τους (μας) για το ρόστερ της Ομάδας, ο καθένας με διαφορετικό μάτι.
  
Εγώ με τη σειρά μου θα εμπιστευτώ την κρίση του Ιβάν, την αγάπη του προς την Ομάδα που τον ανέδειξε σαν προπονητή και θα περιμένω να δω το αποτέλεσμα. Δεν θα είμαι βέβαια αμέτοχος, θα σπρώχνω όπως κάνω κάθε εβδομάδα τον Θρύλο για κάθε νίκη. Δεν πρόκειται να κάνω τον μετά-Χριστό προφήτη αν (κτύπα ξύλο) δεν καταφέρουμε να κατακτήσουμε το πολυπόθητο back2back αλλά σίγουρα θα στεναχωρηθώ διπλά γιατί ενώ ήμασταν κοντά δεν τα καταφέραμε ...!

Ωστόσο αν τα καταφέρει και πάλι η αλεπού-προπονητής μας θα είμαι ένας από εκείνους που για άλλη μια φορά θα φωνάζω το όνομα του δυνατά, παραδεχόμενος την κάθε λάθος εκτίμηση όλων μας (κάτι που εύχομαι να κάνουν όλοι όσοι σήμερα φωνάζουν).

Το σημαντικό στην παρούσα φάση είναι να παραμείνουμε μια γροθιά γιατί με όλα αυτά που κάνουμε (είτε σωστά είτε λάθος) κάποιοι εκεί έξω τρίβουν τα χέρια από ικανοποίηση ... ας μην τους δώσουμε αυτή τη χαρά!

1 σχόλιο: